Biežāk uzdotie jautājumi (BUJ)
Kā jūs pārbaudāt automobiļa vēsturi?
Mums ir pilns pārbaudes cikls: oficiālās datubāzes, dīleru servisa ieraksti, apdrošināšanas gadījumu vēsture, fotoarhīvi u.c. Katrs auto tiek auditēts pēc 15+ parametriem, lai izslēgtu jebkādas slēptas problēmas.
Vai jūs garantējat oriģinālo nobraukumu?
Jā. Nobraukumu apstiprinām dokumentāli — pēc servisa vēstures, elektroniskajām sistēmām, diagnostikas un neatkarīgām datubāzēm. Ja nobraukumu nevar 100% apstiprināt, mēs šādu auto vienkārši nepērkam.
Vai automašīnas ir bijušas avarējušas vai atjaunotas?
Nē. Mēs nestrādājam ar auto pēc nopietnām avārijām, applūdināšanas vai konstrukcijas bojājumiem. Tikai tīra vēsture.
No kurienes tiek iegūti automobiļi?
Iegādājamies tieši no īpašniekiem, oficiālajiem dīleriem un uzticamiem partneriem. Katrs auto iziet vairāklīmeņu filtrāciju pirms nonākšanas mūsu piedāvājumā.
Vai jūs veicat pilnu tehnisko diagnostiku?
Jā, pirms pārdošanas veicam pilnu šasijas, dzinēja, kārbas, elektronikas un datoru pārbaudi. Pirms iegādes jums būs pieejams detalizēts ziņojums.
Vai ir iespējama neatkarīga pārbaude?
Protams. Jebkurš serviss, jebkurš eksperts. Mēs pilnībā uzticamies automobiļu stāvoklim un neierobežojam klientu.
Vai ir pieejams testa brauciens?
Jā, varat atbraukt, apskatīt auto klātienē un izmēģināt braucienā. Mēs paši esam ieinteresēti, lai jūs sajustu automobiļa stāvokli.
Vai ir iespējams veikt maiņu (trade-in)?
Jā. Novērtēsim jūsu esošo automobili un ieskaitīsim tā vērtību pirkumā.
Vai ir garantija pēc iegādes?
Jā, lielākajai daļai automobiļu nodrošinām garantiju galvenajiem mezgliem un agregātiem, kā arī piedāvājam atbalstu pēc darījuma.
No kurienes ir automobilis, kuru jūs pārdodat?
Mēs rūpīgi pārskatām tirgu un meklējam noteiktas markas un modeļus, kuriem uzticamies un kurus varam ar lepnumu piedāvāt. Strādājam tikai ar vietējiem automobiļiem — visbiežāk ar vienu īpašnieku un pilnu servisa vēsturi.
Kad veikta pēdējā apkope?
Mēs vienmēr pārdodam automobiļus ar aktuālu apkopi. Ja līdz nākamajai apkopei ir palikuši 2–3 mēneši, mēs veicam jaunu apkopi pirms pārdošanas.
Vai jūs palīdzat ar līzinga izvēli?
Jā, mēs palīdzēsim atrast vispiemērotāko līzinga variantu un sagatavosim visus nepieciešamos dokumentus.
Vai automobiļiem ir vizuāli bojājumi?
Nē, ja tas ir nepieciešams, mēs veicam kvalitatīvu virsbūves remontu vai krāsošanu. Mums ir pieejamas fotogrāfijas pirms remonta, ja tāds ir bijis.
Piemēram, ja mēs pārdodam auto, kuram bijis apdrošināšanas gadījums, un klients jautā: “Vai ir pieejamas fotogrāfijas no notikuma?” — visbiežāk atbilde ir “jā”. Iegādājoties auto, mēs pārbaudām šo aspektu un pieprasām fotogrāfijas no iepriekšējā īpašnieka. Parasti tās ir pieejamas.







